03.11.2016 | 14:18

Сьогодні, 3 листопада 2016 року, відбувся брифінг директора Чернівецького обласного центру зайнятості Романа Кригана на тему «Служба зайнятості на ринку соціальних послуг».

Роман Криган відзначив, що сьогодні служба зайнятості України реформується, змінює підходи в роботі з клієнтами, використовує інноваційні методи роботи. Поряд з цим змін зазнає і сама структура апарату. Реформування в першу чергу передбачає скорочення адміністративно-господарського персоналу та збільшення кількості осіб, які будуть безпосередньо надавати послуги населенню та роботодавцям. На рівні Центрального апарату Державної служби зайнятості прийнято рішення про передачу адміністративних функцій базових центрів зайнятості (районних та міських) на регіональний рівень.

«Нам вдалося дійти спільної згоди з керівництвом Державної служби зайнятості, що в області не буде зменшено кількості міських та районних центрів зайнятості, але всі базові центри зайнятості стануть Філіями обласного центру зайнятості. Попри все - це

не передбачає скорочення чисельності працівників та процес реорганізації не вплине на якість надання соціальних послуг як роботодавцям так і безробітним. Після такої реорганізації базові центри будуть розвантажені з точки зору документообігу, не буде великого бюрократичного тягаря, який відволікав увагу працівників від надання послуг. Центри зайнятості зможуть сфокусуватись на наданні послуг населенню та роботодавцям. Як результат – зросте якість надання послуг» – наголосив керівник обласної служби зайнятості.

За його словами, сьогодні в обласній службі зайнятості працює 287 осіб та діє 11 районних та 2 міських центри зайнятості. В цьому році завдяки зусиллям фахівців забезпечено роботою більше 8 тисяч буковинців, роботодавці подали майже 10 тисяч вакансій. Щоденно шукачам роботи пропонується від 800 до 1000 вакансій. Фахівцями служби більше уваги зосереджено на роботі з роботодавцями. «Перед нами стоїть завдання переконати роботодавців у тому, що ми маємо достатній ресурс кваліфікованих кадрів, а у разі потреби – спроможні навчити чи перенавчити персонал на їх замовлення. Розповідаємо про стимули для створення нових робочих місць та звичайно ж збереження існуючих. «Ми намагаємося стати активним майданчиком для комунікацій між учасниками ринку праці: роботодавцями, освітніми закладами, суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні, представниками громадських організацій» – зауважує Роман Криган.

Окрім, власне пошуку робочого місця, служба зайнятості надає профорієнтаційні послуги, допомагає у відкритті власної справи, здійснює навчання та перенавчання на затребувані професії. Щоб вдосконалити роботу служби, з початку року ми запровадили новий регламент роботи центрів зайнятості, завдяки якому нам вдалося скоротити розрив між попитом і пропозицією на робочу силу, зменшити навантаження на одне вільне робоче місце в 1,6 рази порівняно із минулим роком. Якщо на 1 вересня 2015 року в черзі на вільне робоче місце перебувало 11 безробітних, то сьогодні – всього 7 осіб.