07.05.2019 | 13:30

З початку року в діяльності служби запроваджено інститут кар'єрного радника. Ця новація стала першим, але доволі рішучим кроком у модернізації самої служби як конкурентного провайдера послуг на сучасному ринку праці. Навчання пройшли фахівці, які виконують функції як реєстраторів так кар’єрних радників.

Директори філій також пройшли спеціальний тренінг і тепер двічі на тиждень здійснюють прийом клієнтів та виконують функцію реєстратора та кар’єрного радника, таким чином відпрацьовують на практиці  набуті під час навчання навики. Після кожного робочого дня керівнику центру зайнятості заповнює відповідну анкету.

Сьогодні, 7 травня 2019 року, консультував шукачів роботи директор Чернівецької міської філії обласного центру зайнятості  Іван Тимошенко

 «Ми намагаємося обслуговувати клієнтів не «за шаблоном», а з урахуванням їх індивідуальних потреб.  Вчимося поєднувати інтереси клієнта, з його реальними знаннями, вміннями, навичками та досвідом з вимогами сучасного ринку праці» - ділиться враженнями директор Чернівецької міської філії Іван Тимошенко.

Тепер кожен директор центру зайнятості на практиці може усвідомити, які зміни реально відбуваються і що варто зробити задля покращення наявних сервісів надання послуг.