22.05.2019 | 14:56

З початку року в діяльності служби запроваджено інститут кар'єрного радника. Ця новація стала першим, але доволі рішучим кроком у модернізації самої служби як конкурентного провайдера послуг на сучасному ринку праці. Фахівці обласного  центру зайнятості та його філій пройшли навчання як реєстраторів так і кар’єрних радників.

Впродовж травня директори філій обласного центру зайнятості  двічі на тиждень  здійснюють прийом клієнтів та виконують функції реєстратора. Зокрема, вони проводять первинні прийоми громадян, ознайомлюють з базою актуальних вакансій, проводять первинне профілювання. Після кожного робочого дня керівник філії заповнює відповідну анкету.

Своїми враженнями від роботи з клієнтами діляться директори  філій.

Директор Новодністровської міської філії Чернівецького обласного центру зайнятості Валентина Вовківська при виконанні функцій реєстратора мала змогу особисто поспілкуватися з шукачами роботи та виявити проблеми, які заважають даним особам знайти роботу та реалізувати себе на ринку праці.

«Ми намагаємося обслуговувати клієнтів не «за шаблоном», а з урахуванням їх індивідуальних потреб.  Вчимося поєднувати інтереси клієнта, з його реальними знаннями, вміннями, навичками та досвідом з вимогами сучасного ринку праці» - ділиться враженнями директор Чернівецької міської філії Іван Тимошенко.

«Зміна роботи, чи то вимушена, чи добровільна – завжди стресова ситуація для людини і не кожний може відразу повідомити відкрито про бар’єри, які виникають при підборі роботи. Тому для людини важливо, щоб був фахівець, якому б вона могла довіритися», - ділиться враженнями директор Новоселицької районної філії Едуард Топала.

Директор Сокирянської районної філії Лариса Мончик здійснила  6 прийомів громадян, за результатами яких двоє осіб працевлаштовані. «Поєднання функцій, які на даний час виконуються директором стануть новою сторінкою в обслуговуванні клієнтів служби», - зазначає Лариса Мончик.

Директор Глибоцької районної філії Лілія Гринчешен провела 9 первинних прийомів із застосуванням первинного профілювання, з них одну особу вдалося  працевлаштувати до набуття статусу безробітного. «Універсалізація функцій, опанування усіх тонкощів роботи за кожним напрямком надання соціальних послуг та спілкуючись з клієнтом директор зможе реально побачити та усвідомити ті зміни, які відбуваються у службі зайнятості та що потрібно зробити, аби покращити її роботу», - зазначає Лілія Гринчешен.

Директор Кіцманської районної філії під час прийомів з`ясовувала потреби клієнтів,  інформувала про послуги служби зайнятості, здійснювала підбір роботи, проводила первинне профілювання. За результатами проведеної роботи  двоє осіб були працевлаштовані. «Запровадження даної моделі  надання послуг є позитивним фактором, адже реєстратор це не тільки фахівець, з якого починається знайомство клієнта з послугами, а й формує імідж служби зайнятості», - розповідає Орися Гордійчук.

«Завдяки інноваційній системі профілювання безробітних та шукачів роботи, у клієнтів служби зайнятості з’являється можливість повернення на ринок праці. Профілювання безробітних та шукачів роботи дає можливість оцінити потенціал та мотивацію до працевлаштування, враховуючи індивідуальні характеристики людини визначити дійсно необхідні послуги та прискорити процес працевлаштування», - ділиться враженнями директор Кельменецької районної філії Едуард Секрета.

«Керівник філії повинен вміти здійснити реєстрацію, надати послуги шукачу роботи. Тепер кожен директор на практиці може усвідомити, які зміни реально відбуваються і що варто зробити для покращення сервісів з надання послуг клієнтам», - зазначає заступник директора Чернівецького обласного центру зайнятості Марія Кобєлєва.

Впродовж травня 2019 року директори міських та районних філій Чернівецького обласного центру зайнятості  облікували 71 особу, всім проведено первинне профілювання, надано інформаційно-консультаційні послуги по’вязані з працевлаштуванням та запропонували актуальні вакансії на ринку праці Буковини.