Директор Кіцманської районної філії Чернівецького ОЦЗ Орися Гордійчук розповідає про досвід застосування нових підходів в роботі фахівців служби зайнятості, зокрема, реєстраторів, що розпочали роботу цьогоріч в рамках впровадження інституту кар’єрного радника.
«З 1 січня 2019 року набув чинності новий Порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, відповідно до якого змінюється і організація діяльності служби зайнятості з питань надання послуг клієнтам. Перша зустріч шукача роботи в службі зайнятості відбувається саме з реєстратором, який з’ясовує потреби людини, інформує про послуги, які надає служба зайнятості. З метою якісного підбору підходящих вакансій та прискорення працевлаштування, реєстратор пропонує скласти резюме, відвідати заходи, які заплановані в центрі зайнятості, проводить первинне профілювання, – розповідає Орися Гордійчук. – Реєстратор володіє інформацією про наявні вакансії, тому він проводить підбір підходящої роботи. І тільки тоді, коли неможливо направити на роботу, призначає зустріч з кар’єрним радником. Далі безробітним буде опікуватись саме цей фахівець».
Орися Гордійчук особисто проводила прийом громадян, виконуючи функції реєстратора. Нині – ділиться досвідом: «Під час спілкування з шукачем роботи стало зрозумілим, що людину, яка втратила роботу, слід зорієнтувати на ефективний пошук роботи. Її бажання працевлаштуватись стає головною рушійною силою в роботі реєстратора. Отже, фахівець, який виконує функції реєстратора, має володіти навиками ефективної комунікації з клієнтом, повинен вивчати всі можливі варіанти зайнятості, клієнт отримує загальну картину місцевого ринку праці та співвідносить свої бажання з реальною ситуацією».
За словами директора Кіцманської районної філії Чернівецького ОЦЗ Орисі Гордійчук індивідуальний підхід до клієнтів служби зайнятості дозволяє якісно та оперативно досягти головної мети – працевлаштування шукачів роботи.