12.02.2016 | 12:12

11 лютого 2016 року в.о. директора Чернівецького обласного центру зайнятості Роман Криган провів нараду з директорами базових центрів зайнятості, начальниками відділів обласного центру зайнятості.

Роман Криган наголосив, що служба зайнятості має перестати асоціюватися як структура, яка виплачує допомогу по безробіттю, а стати дієвою сполучною ланкою між безробітним та роботодавцем щодо задоволення попиту роботодавців на робочу силу. «Нам потрібно більше уваги зосередити на роботі з роботодавцями, переконати їх у тому, що ми маємо достатній ресурс кваліфікованих кадрів, а у разі потреби – спроможні навчити чи перенавчити персонал на їх замовлення. Нам необхідно відпрацювати техніку підбору фахівців для роботодавця на засадах рекрутингу, послуги служби зайнятості повинні бути клієнтоцентрованими, а функції фахівців центрів зайнятості – універсальними».

У свою чергу заступник директора обласного центру зайнятості Ольга Шевчук виступила з питанням щодо наявних резервів підвищення ефективності діяльності обласної служби зайнятості. Вона виокремила ключові аспекти динаміки результатів роботи служби у другому півріччі 2015 року, наголосивши на тому, що у сьогоднішніх умовах, необхідно шукати нові шляхи взаємодії з клієнтами служби, залучати усі види отримання інформації про потребу у фахівцях, відновити широку кампанію по інформуванню про переваги легальної зайнятості, здійснювати щоденний моніторинг за працевлаштуванням осіб вразливих категорій тощо. Увагу директорів акцентовано на тому, що за умов жорсткої фінансової економії та скорочення штатних працівників, базовим центрам зайнятості доцільно провести перехресне «стажування» своїх фахівців, організувати щоденне спільне обговорення спеціалістами різних підрозділів конкретних результатів роботи.

На нараді також заслухано ряд інших питань щодо запровадження регламенту роботи у Кіцманському, Новоселицькому та Герцаївському районних центрах зайнятості, проаналізовано якість надання соціальних послуг, зокрема з працевлаштування, упередження недоліків при прийнятті управлінських рішень по роботі з клієнтами служби зайнятості.

Підбиваючи підсумки, учасники наради відзначили, що пріоритетним завдання служби зайнятості на 2016 рік є підвищити рівень довіри до служби зайнятості у суспільстві, налагодити тісну та конструктивну співпрацю із роботодавцями, ефективніше працевлаштовувати соціально вразливі верстви населення, в тому числі учасників АТО.