29 вересня 2017 року у Чернівецькому міському центрі зайнятості відбулася зустріч в.о. директора Чернівецького обласного центру зайнятості Любові Кожолянко, заступника директора – начальника відділу організації надання соціальних послуг Марії Кобєлєвої, керівництва та працівників міського центру зайнятості із генеральним директором «Аутомотів Електрік Україна» у м.Чернівцях Сашою Враголічем. Під час зустрічі мова йшла про налагодження співпраці між підприємством та службою зайнятості щодо укомплектування кадрами.
Любов Кожолянко відзначила, що підприємство «Аутомотів Електрік Україна» у м.Чернівцях є прикладом не тільки відповідального ставлення компанії до якості свого продукту, але і до працівників. Німецьке представництво компанії переносить на українське підґрунтя сучасні світові практики, принципи і стандарти управління, таким чином розбудовуючи на Буковині засади соціально відповідального бізнесу.
Керівник підприємства висловив слова вдячності працівникам обласної служби зайнятості за сприяння у працевлаштуванні на підприємство робітників. На знак вдячності за оперативне задоволення кадрової потреби та
налагодження конструктивної співпраці й надалі подарували 5 комп’ютерів. За словами керівника це пришвидшить оперативність працевлаштування, допоможе проводити співбесіди із потенційними працівниками в онлайн режимі за допомогою Skype, надсилати відеорезюме.
Саша Враголіч розповів, що завдяки допомозі служби зайнятості йому вдалося укомплектувати кадрами підприємство, на якому вже працюють робітники, проте до кінця року є ще потреба у 200 працівниках. Підприємству потрібні електромонтажники-схемники, оператори; налагоджувальники устаткування; контролери якості. Для роботи не потрібен досвід та певна освіта, навчання здійснюється на виробництві. Наступного року, у зв’язку із розширенням, потреба у працівникам зросте до 600 осіб. До основних переваг роботи на цьому підприємстві роботодавець відносить: конкурентну заробітну плату (від 7 до 8 тис.грн), покращені умови праці, 8 годинний робочий день, графік роботи 4 робочі дні та 2 вихідних. Найближчим часом в орендованих біля підприємства приміщеннях запрацює «Кімната розвитку», для дітей працівників. Підприємство здійснює компенсацію для працівників за харчування, надає безкоштовно фітнес-зал. Для середнього менеджменту, а згодом і для всіх працівників, запрацюють групи із вивчення іноземних мов, зокрема англійської та німецької.
З колективом працює тренер, який налагоджує психологічний клімат в бригадах. Для людей, які тільки розпочали роботу та адаптуються до нових робочих місць є тренінг центр.