21.07.2025 | 13:37

Урядовий контактний центр – державна установа, яка 16 років тримає руку на пульсі країни, а зараз, в цей важкий для країни час, робить надможливе для опрацювання максимальної кількості звернень громадян.

Обов’язки:

  • прийом дзвінків, які надходять на урядову «гарячу лінію»
  • надання консультацій, довідкової інформації та реєстрація звернень громадян
  • інформування громадян про стан раніше зареєстрованих звернень

Що важливо:

  • небайдужість до проблем громадян України
  • фахова передвища, базова або повна вища освіта
  • вміння вести розмову по телефону
  • вміння працювати з великим об'ємом інформації
  • стресостійкість
  • впевнений користувач ПК та Google-сервісів
  • вільне володіння державною мовою

Умови праці:

  • Графік роботи – 5/2, з 8 до 20 (2/2), нічні зміни;
  • Соціальний пакет
  • Дистанційна робота

 

Резюме можна надсилати на електронну адресу: rezume1545@ukc.gov.ua