21.07.2025 | 13:37
Урядовий контактний центр – державна установа, яка 16 років тримає руку на пульсі країни, а зараз, в цей важкий для країни час, робить надможливе для опрацювання максимальної кількості звернень громадян.
Обов’язки:
- прийом дзвінків, які надходять на урядову «гарячу лінію»
- надання консультацій, довідкової інформації та реєстрація звернень громадян
- інформування громадян про стан раніше зареєстрованих звернень
Що важливо:
- небайдужість до проблем громадян України
- фахова передвища, базова або повна вища освіта
- вміння вести розмову по телефону
- вміння працювати з великим об'ємом інформації
- стресостійкість
- впевнений користувач ПК та Google-сервісів
- вільне володіння державною мовою
Умови праці:
- Графік роботи – 5/2, з 8 до 20 (2/2), нічні зміни;
- Соціальний пакет
- Дистанційна робота
Резюме можна надсилати на електронну адресу: rezume1545@ukc.gov.ua