06.04.2020 | 10:47

У період дії карантину, для попередження розповсюдження коронавірусної інфекції, у філіях Чернівецького обласного центру зайнятості  прийом громадян ведеться дистанційно.

Для реєстрації у центрі зайнятості як безробітного та призначення допомоги по безробіттю до найближчої філії центру зайнятості необхідно подати:

  • копії паспорта,
  • ідентифікаційного коду,
  • документа про освіту,
  • трудової книжки,
  • заяву про надання/поновлення статусу безробітного,
  • заяву призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю.

Завантажити зразки заяв можна на сайті Чернівецького обласного центру зайнятості або за посиланням: https://chn.dcz.gov.ua/novyna/zrazky-zayav-pro-nadannyaponovlennya-statusu-bezrobitnogo-ta-pryznachennyaponovlennya-vyplaty

 

Зазначені документи подати можна наступним чином:

- направити скановані й збережені у форматі PDF або інших форматах, фотокопії документів на електронну адресу філії;

- надати заяви та ксерокопії вищезазначених документів, завірених особистим підписом, через скриньку для прийому кореспонденції, які розмішені у кожній філії обласного центру зайнятості.

Адресу електронної пошти, номери телефонів філій обласного центру зайнятості можете знайти на сайті Чернівецького обласного центру зайнятості або  за посиланням https://chn.dcz.gov.ua/publikaciya/kontaktni-dani-rayonnyh-ta-miskyh-filiy-cherniveckogo-oblasnogo-centru-zaynyatosti

 

 Після отримання ваших документів фахівець служби зайнятості  зв’яжеться з вами для підтвердження або уточнення наданої інформації, тому обов’язково вкажіть контактний номер телефону.