11.07.2019 | 16:12

Сьогодні, 11 липня 2019 року,  відбулася виїзна робоча зустріч директора Чернівецького обласного центру зайнятості Любові Кожолянко, її  заступника Марії Кобєлєвої із заступником голови Селятинської об’єднаної територіальної громади  Олександром Бойчаком.  У зустрічі також взяли участь директор Путильської районної філії Чернівецького ОЦЗ Михайло Яківюк, та староста с.Плоска Микола Горбан.

Заступник голови ОТГ ознайомив із історією створення, поділився інформацією щодо перспектив розвитку громади, це зокрема, розвиток зеленого туризму з залученням інвесторів,  а також участь громади в Європейських проектах з залученням міжнародних коштів.

Одним із основних напрямів розвитку майбутньої Селятинської громади, Олександр Бойчак вважає, транскордонну співпрацю з Румунією, і цьому  допоможе пункт пропуску. На території ОТГ планують відкрити два пункти пропуску «Руська» і «Шепіт», рішення  залежить від уряду Румунії та Кабінету Міністрів України. Є угода від 2012 року, у якій передбачено, що на кордоні з Румунією мають функціонувати три пункти пропуску міжнародного статусу «Дяківці», «Красноїльськ» і «Руська».

«Великий плюс громади в тому, що ми безпосередньо прилягаємо до кордону з Румунією. І якщо зможемо знайти кваліфікованого проектного менеджера, то можна буде залучати пристойні грантові кошти від ЄС у громаду за різними проектами», - зазначає Андрій Бойчак.

Директор Чернівецького обласного центру зайнятості Любов Кожолянко поінформувала про нові електронні сервіси служби зайнятості, а також про  послуги для населення та роботодавців. Вона зазначила, що в умовах дефіциту вакансій на ринку праці, одним із дієвих напрямів активної політики зайнятості населення, особливо мешканців сільської місцевості, є організація громадських та інших робіт тимчасового характеру, завдяки яким, насамперед, можна пом'якшити ситуацію на місцевому ринку праці, а безробітним громадянам – можливість отримати не лише додаткову матеріальну підтримку, але й внести свій вклад у розвиток і добробут свого населеного пункту та громади.