В усіх регіонах України проходять тренінги для фахівців, які виконують функції консультанта роботодавця. 9 грудня 2019 року у м. Чернівці зібралися представники усіх філій Чернівецького обласного центру зайнятості, аби опанувати сучасні техніки комунікації з роботодавцями.
Т
ренерка, заступник директора Департаменту реалізації політики зайнятості Державного центру зайнятості, проректорка з науково-педагогічної роботи Інституту підготовки кадрів державної служби зайнятості України Валентина Мельник зосередила увагу учасників тренінгу на тому, як налагодити контакти з роботодавцями, що не є клієнтами державної служби зайнятості.
Перш ніж комунікувати з працедавцями, потрібно навчитися визначати їхні потреби та очікування, водночас усвідомлювати власні, тобто ті цілі, які має консультант роботодавця. Тож перше практичне завдання допомогло учасникам тренінгу з’ясувати що вони знають один про одного і як дізнаватися більше, аби отримати необхідну інформацію.
Далі учасники тренінгу працювали над тим, що і як пропонувати роботодавцеві, а чого слід уникати під час спілкування. В процесі комунікації часто виникають бар’єри. Тренерка розповіла про способи визначення потреб роботодавців, аби взаємодія була ефективною.
Фахівці служби зайнятості відпрацьовували навички самопрезентації консультанта роботодавця, а згодом презентували себе присутнім. Також в центрі уваги обговорення були і способи активізації просування послуг.
Адже служба зайнятості прагне швидко та якісно забезпечити працедавців необхідними працівниками, а безробітних – роботою.