Державна фінансова підтримка працедавців, які облаштовують робочі місця для працевлаштованих осіб з інвалідністю – в центрі уваги обговорення учасників круглого столу.
В Чернівецькому обласному центрі зайнятості зібралися представники органів державної влади, громадських організацій та роботодавці, щоб обговорити шляхи реалізації постанови КМУ від 22.08.2023 №893 «Деякі питання надання роботодавцям компенсації фактичних витрат на облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю».
Як отримати компенсацію, за які придбані засоби відшкодують витрати, інформують фахівці обласної служби зайнятості.
Директорка Чернівецького обласного центру зайнятості Любов Кожолянко зауважила: «Після облаштування робочого місця для працевлаштованої людини з інвалідністю роботодавець впродовж 90 днів може подати заяву про відшкодування вартості витрат до центру зайнятості за місцем провадження своєї господарської діяльності, відтак центр зайнятості після розгляду наданих роботодавцем документів у 10-денний термін приймає рішення про надання компенсації або відмову в її наданні».
До заяви, в якій зазначаються відомості про роботодавця та найманого працівника, необхідно додати:
- копію документа, що підтверджує працевлаштування особи (наказ/розпорядження про прийняття на роботу або примірник трудового договору чи відомості про трудову діяльність із реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування);
- документи, що підтверджують придбання допоміжних засобів для облаштування робочого місця (договір, рахунок-фактура, рахунок, квитанція, накладна тощо).
Більше інформації про таку компенсацію – на сайті ДЦЗ.