16 липня 2019 року директор Заставнівської районної філії Чернівецького ОЦЗ Віта Лахман, виконуючи функції реєстратора, приймала клієнтів служби зайнятості. Адже з початку цього року в ДСЗ розпочали роботу кар’єрні радники та діє новий порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу.
На Заставнівщині, як і загалом на Буковині, застосовують новації на практиці. Щоб покращити ефективність роботи фахівців служби зайнятості, вдосконалити механізми комунікації, директор Заставнівської районної філії Чернівецького ОЦЗ Віта Лахман цьогоріч неодноразово виконувала функції реєстратора, завдання якого провести первинне профілювання шукачів роботи, допомогти скласти резюме, ознайомити з базою актуальних вакансій, а якщо є підходяща вільна посада, запропонувати роботу, враховуючи потреби і бажання клієнта, застосовуючи індивідуальний підхід до кожного.
«Однією з найпривабливіших сторін роботи в службі зайнятості для мене, як директора районної філії, є, насамперед, живе спілкування з людьми. Донедавна більше комунікації було з роботодавцями району, представниками органів місцевої влади, підприємцями», - зазначає Віта Лахман. – «Спланована, регулярна робота реєстратором дозволила відкрити нові грані у спілкуванні саме з шукачами роботи. Ця робота дозволила отримати зворотній зв'язок у комунікації директора з роботодавцем та додала розуміння очікування та потреб саме шукача роботи, його бачення себе на ринку праці в умовах нашого району та регіону. Дала розуміння необхідності соціально-трудового залучення шукачів роботи на умовах нестандартної зайнятості для задоволення потреб в нетиповому режимі праці, який відповідає певним можливостям та інтересам людей на даний час. Цей досвід та час проведений в спілкуванні з цією категорією клієнтів дає можливість керівнику, ще з одного ракурсу оцінювати роботу колективу, бачити можливі недоліки та переваги в підходах до роботи з певними категоріями клієнтів. Можливо, досвід директора та особисті комунікації з роботодавцями дещо дають перевагу в якісному підборі претендентів на вакансії перед моїми колегами, водночас з’являється глибоке розуміння необхідності розширення комунікації з роботодавцями саме реєстраторів. Адже реєстратори є візитною карткою служби зайнятості насамперед для шукачів роботи».