Днями в приміщенні Путильського районного центру зайнятості відбулося засідання «круглого столу» на тему: «Співпраця з партнерськими організаціями щодо реалізації нових підходів у наданні соціальних послуг населенню за кейс-менеджментом». До участі в заході були запрошені: директор Путильського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – Бордіженко І.В., головний спеціаліст відділу підтримки та розвитку інфраструктури Вижницького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги – Пилипюк О.В., керівник Путильського районного сектору з питань пробації Центрально-західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції – Гордей О.М., представник благодійної організації «Волонтери Путильщини з Україною в серці» – Забродоцька О.Ю., директор Путильського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – Фокшек М.І., головний спеціаліст управління соціального захисту населення – Ревуцька М.І., начальник служби у справах дітей Путильської районної державної адміністрації, в.о. завідувачки сектору управліня в сфері освіти Путильської районної державної адміністрації.
Відкрив засідання директор Путильського районного центру зайнятості – Яківюк М.С., який зосередив увагу присутніх на процесах реформування державної служби зайнятості основною метою якого є створення сучасної сервісної служби з клієнтоорієнтованим підходом. Одним із нових підходів у наданні соціальних послуг є кейс-менеджмент.
Заступник директора-начальник відділу надання соціальних послуг В.Ю.Торак детально зупинилася на понятті «кейс-менеджмент». Процедура його проведення передбачає оцінку ситуації та потреб (мотивації та потенціалу) клієнта, визначення покрокових цілей та планування спільних заходів задля їх досягнення, моніторинг та оцінювання результатів роботи, визначення цілей та планування заходів задля їх досягнення. Акцентувала увагу присутніх, що виявлення та спільне подолання соціальних перешкод буде сприяти поверненню найуразливіших верств населення на ринок праці. Кейс-менеджмент, така назва підходу, відіграє важливу роль в орієнтації, мотивуванні, підтримці клієнтів, які спрямовані на навчання, офіційну зайнятість та кар’єрне просування.
Всі учасники «круглого столу» взяли активну участь в обговоренні порушених питань. Кожен з учасників «круглого столу» мав можливість висловити свою думку щодо надання соціальних послуг населенню за кейс-менеджментом. Підсумовуючи засідання «круглого столу» всі присутні відзначили роль центру зайнятості в реалізації політики зайнятості та висловили побажання надалі тісно співпрацювати із службою зайнятості.