Директор Хотинської районної філії Чернівецького ОЦЗ Андрій Бринь розповів про те, як на практиці нині реалізується впровадження інституту кар’єрного радника в роботі служби зайнятості Хотинщини. Двічі на тиждень він надавав послуги клієнтам служби зайнятості, виконуючи функції реєстратора – фахівця, який першим зустрічає клієнтів та з’ясовує їхні потреби.
- Яку місію виконує реєстратор служби зайнятості?
- Перше враження людини, яка звернулась до центру зайнятості, має велике значення для подальшого її працевлаштування та взагалі кар’єрного розвитку відвідувача. Усі відвідувачі по своєму унікальні і у кожного свій життєвий досвід, який в документах часто не відображається. Тож потрібно виявити професійні таланти, навики клієнтів. Неабияких зусиль іноді потрібно, щоб з’ясувати мотивацію людини, котра шукає роботу, щоб допомогти їй впевнено продовжувати будувати своє професійне майбутнє. За період такої практики розуміння місії служби поглибилось.
- Чи потребує алгоритм дій реєстратора вдосконалення, щоб підвищити результативність?
- Що стосується вдосконалення системи роботи реєстратора, то необхідно спростити, автоматизувати електронну систему для введення відомостей про особу, наприклад, оновити в електронній системі автоматичне формування реєстраційних карток за останніми встановленими формами. Адже для чіткого розуміння індивідуальної проблематики та шляхів допомоги клієнту, необхідне відверте, зосереджене спілкування без відволікання, щоб вся увага була зосереджена на людині, кора звернулася по допомогу у службу зайнятості.
Така практика виконання функцій реєстратора є прекрасною можливістю краще зрозуміти, вдосконалити сервіс та стратегію подолання безробіття в Україні.