Майже шість місяців тому у роботі служби зайнятості запровадили інститут кар’єрного радника. Як працює нововведення, які механізми потребують вдосконалення, вивчали керівники філій Чернівецького обласного центру зайнятості на місцях. Директор Путильської районної філії Чернівецького ОЦЗ Михайло Яківюк неодноразово виконував функції реєстратора, аби достеменно вивчити новації в роботі з клієнтами служби зайнятості.
«Вважаю, що система роботи служби зайнятості достатньо відпрацьована, - підбиває підсумки Михайло Яківюк і акцентує увагу на деяких деталях. - Виконуючи функції реєстратора, я спілкувався безпосередньо з клієнтами. Шукачі роботи ставили різні запитання. Цікавились і щодо наявності вакансій від роботодавців європейських країн, зокрема, Польщі та Чехії. Саме реєстратору необхідно з’ясувати, чого прагне клієнт, який звернувся до служби зайнятості і провести первинне профілювання, щоб запропонувати, цікаві пропозиції роботодавців вільних посад».
Михайло Яківюк також закцентував увагу на побажаннях клієнтів: «Служба зайнятості видає значну кількість довідок про факт перебування на обліку та про доходи громадян для призначення державної соціальної допомоги. Клієнти висловлювали побажання щодо можливості подання довідок у електронному вигляді, наголошуючи, що при сучасному рівні технологій, їм доводиться в органи соціального захисту надавати необхідну інформацію на папері. Тож варто попрацювати в цьому напрямку над вдосконаленням механізмів обміну інформацією».