19.07.2019 | 09:30

Директор Сокирянської районної філії Чернівецького ОЦЗ Лариса Мончик виконувала функції реєстратора двічі на тиждень. Як реалізують нововведення, пов’язані з впровадженням інституту кар’єрного радника, на Сокирянщині -  своїми думками ділиться керівник філії.

«Коли керівникам філій Чернівецького обласного центру зайнятості запропонували виконувати функції реєстраторів, мимоволі постало питання: а навіщо? Однак, провівши перший експериментальний день на «рецепшені» (таким словом часто називають клієнти робоче місце реєстратора), уповні відчула, що криється за виконанням обов’язків такого спеціаліста», - розповідає директор Сокирянської районної філії Чернівецького ОЦЗ Лариса Мончик.

Нині директорка ділиться особливостями роботи фахівця, котрий першим у філії зустрічає клієнта служби зайнятості: «Передусім, до наступного робочого дня потрібно ретельно підготуватися: ще раз переглянути інформацію про заходи, семінари, ресурси з пошуку роботи, зокрема в режимі онлайн, актуальні та перспективні вакансії, повторити особливості виконання функцій реєстратора, словом, достеменно бути готовим до якісного надання послуг клієнту, котрий шукає роботу. До того ж спеціалістам, що працюють з відвідувачами, потрібно володіти здібностями психолога, застосовувати менеджерський підхід до кожного з них індивідуально, аби розпізнати, з якою метою насправді він чи вона звернулися до служби зайнятості: лишень по допомогу на випадок безробіття чи дійсно за сприянням у працевлаштуванні.

Спілкуючись з жителями району, котрі потрапили на первинний прийом до мене, як до реєстратора, отримала задоволення. Адже вдалося підібрати клієнтам роботу та домовитися з роботодавцями про працевлаштування. Починаючи з 16 травня, мною проводилися прийоми громадян щовівторка та щочетверга, в результаті яких з семи двоє осіб працевлаштовані.

Щодо зауважень і пропозицій, то, на мій погляд, потрібно удосконалити процедуру внесення до системи інформації про працевлаштування, тобто не вимагати від особи повернення корінця направлення на роботу, а налагодити автоматизований обмін з ДПА інформацією про факт прийому  із зазначенням дати працевлаштування.

Загалом, такий досвід допомагає  усвідомити, які зміни реально відбуваються і що варто зробити задля покращення  надання послуг клієнтам».