20.06.2019 | 11:15
Директор Сторожинецької районної філії Чернівецького обласного центру зайнятості Світлана Жар про роботу реєстратора служби зайнятості знає не зі слів співробітників, а з власного досвіду. Двічі на тиждень вона виконувала функції фахівця, який першим зустрічає клієнтів служби зайнятості, інформує про послуги, з’ясовує потреби і може одразу запропонувати вакансію.
Більше про роботу реєстраторів служби зайнятості на Сторожинеччині розповідає Світлана Жар.
- В чому складність роботи реєстратора?
- Якщо володієш відповідними навиками і компетенціями, зокрема техніко-технологічними, проблем не виникає. Окрім цього важливий фактор – це перший контакт, вміння спілкуватися з людиною, зрозуміти її потреби, з’ясувати можливості, освіту, аби одразу відреагувати. Всі особи, яких я реєструвала, легко йшли на контакт. Під час спілкування конфліктних ситуацій не виникало. Тут важливо зрозуміти і психологічний стан людини, котра втратила роботу, або переживає невизначену ситуацію. Розгубленість, хвилювання відчувається особливо у тих, хто вперше звертається по допомогу у службу зайнятості, або ж у тих, хто мав лише одне місце роботи, де працював недовго. Індивідуальний підхід до кожного, позитивне налаштування і невимушена атмосфера допомагають усунути бар’єри у спілкуванні.
- Які виникали життєві ситуації у людей, котрі звернулися до служби зайнятості?
- Були різні обставини, котрі привели людей до нас. Наприклад, скорочення, пошук більш оплачуваної роботи, пошук роботи після тривалої перерви в роботі тощо. Відрадно, коли можеш одразу допомогти людині. Із зареєстрованих мною осіб, чотирьом під час реєстрації вдалося підшукати роботу. Вони отримали направлення і вже працюють. Але є випадки, коли для клієнта немає підходящої роботи. Тоді плануємо першу співбесіду з кар’єрним радником для розробки індивідуального плану надання послуг (для осіб, які шукають роботу) або індивідуального плану працевлаштування (для безробітних).
- Наскільки дієвий механізми реєстрації в службі зайнятості?
- Я вважаю, що механізм реєстрації в службі зайнятості дає ефективні результати. В цьому я переконалася, виконуючи функції реєстратора.