23.01.2020 | 15:37

Заставнівська районна філія Чернівецького обласного центру зайнятості,  як ефективний посередник між роботодавцями та найманими працівниками,  докладає чимало зусиль, щоб проінформувати обидві сторони про новації,  які впроваджуються  для  активізації  ринку праці.  Сьогодні, 23 січня 2020 року,  з ініціативи начальниці відділу взаємодії з роботодавцями Заставнівської районної філії Галини Коростатевич  відбулась робоча зустріч із начальницею відділу освіти, культури, молоді та спорту Заставнівської міської ради Марічкою Косар. Під час зустрічі йшла мова про обмін інформацією щодо  тенденцій  на ринку праці у сфері освіти, культури, молоді та  впровадження  нового сервісу служби зайнятості – консультанта роботодавця.

«Кожне робоче місце, яке створене у Заставнівській ОТГ, та сплачені за нього податки є  запорукою  достатку та успішного майбутнього учнівської молоді  нашої ОТГ», – наголосила Марічка Косар.

За словами посадовиці, збалансований бюджет Заставнівської міської ради дозволить забезпечити необхідні видатки на захищені статті, до яких відносяться видатки на оплату праці працівників бюджетних установ, нарахування на заробітну плату, в тому числі єдиного соціального внеску, забезпечення продуктами харчування, оплата комунальних послуг та енергоносіїв. У разі виконання бюджету  майже 200 працівників закладів освіти Заставнівської ОТГ матимуть роботу та заробітну плату, а дошкільнята та школярі зможуть отримати початкову та середню освіту.

Галина Коростатевич поінформувала про нові сервіси служби зайнятості для роботодавців. «Впровадження консультанта роботодавця допоможе оперативно підібрати персонал, враховуючи вид  економічної діяльності,  а завдяки електронному кабінету роботодавець подає інформацію про вакансії та знайомиться із базою резюме», – зазначила начальниця відділу взаємодії з роботодавцями Заставнівської районної філії.

За її словами, консультанти роботодавця допомагають провести співбесіду з кандидатами на роботу,  використовуючи індивідуальний підхід до пошуку та підбору необхідного персоналу.