Сьогодні, 27 червня 2019 року, фахівці служби зайнятості Чернівецької області беруть участь у тренінгу «Продуктивна комунікація як основна умова адекватної мотивації та психологічного комфорту особистості». 

В центрі уваги - низка питань пов’язаних з майстерністю спілкуватися у соціумі, зокрема у професійній сфері. Адже саме фахівцям служби зайнятості доводиться щодня контактувати із шукачами роботи, людьми, котрі переживають різні, в тому числі і складні, життєві обставини. Для цього необхідно вміти уникати конфліктів, усувати перешкоди під час спілкування, протистояти стресу і бути позитивно налаштованим.

Про методи уникнення конфлікту у процесі ділового спілкування, ефективні комунікативні технології розповідає фахівцям філій Чернівецького обласного центру зайнятості викладач кафедри психології ЧНУ ім. Ю. Федьковича, практичний психолог Аріна Янкова.

«Коли людина розуміє себе, коли вона чітко визначає власні «кордони», вона з таким же трепетом ставиться до «кордонів інтересів та глибинних мотивів» інших людей. Найбільший привід для депресії наших людей – це безробіття і неможливість реалізації того, що я вмію, знаю і за що можу отримати знання світу, в тому числі у матеріальному вираженні. І ось з такими людьми важко працювати кар’єрним радникам. Їм потрібні знання, пов’язані з профілактикою професійного вигорання, як і для всіх, хто працює в системі «людина – людина»», - каже А. Янкова.

Після теорії тренер пропонуєучасникам семінару виконати низку вправ, які допомагають виробити навички безконфліктної ділової комунікації та вміння формувати цілі із врахуванням особливостей задіяної у процесі діяльності людини. Адже спеціалістам служби зайнятості, зокрема кар’єрним радникам, котрі забезпечують супровід безробітних, необхідно вміти визначати  до чого людина прагне і мотивувати бути активним у пошуку своєї ніші для самореалізації.