Впродовж двох днів тривало онлайн-навчання фахівців з профорієнтації міських та районних філій Чернівецького обласного центру зайнятості. Йшлося про особливості роботи в умовах карантину задля побудови ефективної комунікації з клієнтами служби зайнятості.

Спочатку учасники онлайн-тренінгу зосередили увагу на темі «Особливості роботи профконсультанта в умовах карантину». Фахівці обговорювали організацію діяльності, розглядали конкретні випадки, аналізували помилки тощо. Нинішня ситуація вимагає від працівників служби зайнятості ефективно використовувати дистанційні форми роботи.  Тож учасники тренінгу працювали над вдосконаленням вмінь комунікації онлайн.

Другий день навчання присвятили прийомам та техніці спілкування з клієнтами служби зайнятості. Зокрема, йшлося про мотивацію та роботу з людьми, серед яких трапляються конфліктні, агресивні, імпульсивні, байдужі. Як зацікавити і мотивувати безробітних, налаштовувати їх на позивний результат, які психологічні техніки застосовувати в роботі з «важкими» клієнтами – ці питання розглянули учасники тренінгу, а потім теорію закріпили практикою – роботою з кейсами та аналізом конкретних ситуацій.