27 березня 2019 року реєстратори районних та міських філій Чернівецького ОЦЗ беруть участь у тренінгу, на якому відпрацьовують нові техніки роботи з клієнтами служби зайнятості, а також вдосконалюють свої вміння та навички.

Заступник директора Чернівецького ОЦЗ Марія Кобєлєва зауважила, що реєстратор служби зайнятості працює у напрямку первинного обслуговування шукачів роботи і саме йому належить визначити потреби клієнтів, розповісти про послуги служби зайнятості, з’ясувати рівень освіти та попереднього досвіду роботи. 

Фахівці служби зайнятості обговорювали дії реєстратора і ситуативні моменти. Зокрема, в яких випадках і що саме слід пропонувати клієнтам служби зайнятості самому, а коли є необхідність підключити кар’єрного радника задля успішного працевлаштування безробітного.

Серед компетенцій реєстратора комунікаційні вміння, навички подолання психологічного опору та попередження конфліктних ситуацій, а також ідентифікація проблем та запитів клієнтів, їхнє первинне профілювання. Тож учасники тренінгу обмінюються досвідом і демонструють, як налагодити контакт з клієнтом служби зайнятості, щоб комунікація була ефективною, які прийоми для цього необхідно застосовувати, як потрібно інформувати шукача робото щодо наявних вакансій, враховуючи його потреби, бажання, фаховий рівень.

Нагадаємо, з січня 2019 року запроваджено інститут кар’єрних радників та новий порядок обслуговування клієнтів служби зайнятості. Державна служба зайнятості  започаткувала програму навчання та адаптації співробітників, щоб кожен спеціаліст міг оволодіти навичками, які необхідні для виконання функцій реєстратора та кар’єрного радника, а також впливати на розвиток власної компетентності, формуючи план професійного розвитку.