18 червня 2019 року, у Чернівцях фахівці служби зайнятості Буковини взяли участь у тренінгу «Психологічні основи ділового спілкування і профілактика емоційного вигорання для фахівців, які працюють в системі «людина – людина»».  

Як долати бар’єри у спілкуванні та навчитися вміло використовувати свої переваги задля покращення комунікації з клієнтами служби зайнятості, розповідала фахівцям філій Чернівецького обласного центру зайнятості викладач кафедри психології ЧНУ ім. Ю. Федьковича, практичний психолог Аріна Янкова.

Після знайомства, підчас якого кожен учасник розповів про себе, зокрема з чим чи з ким асоціює себе, тренер Аріна Янкова зосередила увагу на ролі комунікацій в житті кожної людини, а також наголосила на можливостях покращити результативність роботи завдяки ефективному спілкуванню.

Учасникам тренінгу запропонували виконати низку вправ, котрі допомагають зазирнути у свій власний внутрішній світ, щоб з’ясувати, що саме заважає в комунікації, а що, навпаки, надихає. В подальшій роботі це допоможе досягати позитивних результатів у спілкуванні з клієнтами служби зайнятості.